Tuesday, September 15, 2009

Penyakit Terbaru selepas H1N1:1MF1


Penyakit ini hanya berlegar-legar di kawasan penempatan koridor kuasa putrajaya. Mereka ini dianggap sudah mencapai tahap kronik peringkat hitam. 99% adalah tidak dapat diselamatkan.
Penyakit tidak pernah puas dengan harta dunia. Penyakit tamak dan orang seperti ini takut mereka hanyalah satu iaitu MATI.

Sumber dari malaysianinsider : Pasukan baru ini adalah kerjasama diantara Kerajaan Malaysia dan Konsortium Peniaga Malaysia diketuai oleh Tony Fernandes : Air Asia (orang ke-15 terkaya diMalaysia). Turut sama dalam konsortium ini adalah Naza Motor, Litar Permotoran Sepang dan Persatuan Sukan Permotoran Malaysia.

Najib
Mana slogan Rakyat didahulukan? Kalau setakat dua tiga kerat kat atas tu bukan tu bukan rakyat. Tu penyamun. Tanya berapa budget pun tak nak bagitau. Kali ni guna Proton pulak. Habih la lingkup Proton yang dah sedia berpenyakit.
Kalau Pencapaian diutamakan - Apa jadi dengan BMW Sauber Petronas. Apa pencapaian Malaysia dimata dunia setakat hari ini. Berapa duit Petronas habis kat sini?

Aduh. Rakyat macam kita nilah yang selalu jadi mangsa.



No comments:

Post a Comment